FANDOM

Abstract Daddy (ang. Abstrakcyjny Tatuś) to potwór i boss w grze Silent Hill 2.

OpisEdytuj

Abstract Daddy przypomina dwie istoty (ściślej: mężczyznę i kobietę w trakcie stosunku płciowego), połączone ze sobą skórnym fałdem i uwięzione w stalowej ramie łóżka. Kończyny górnej istoty wychodzą dołem ramy i służą do poruszania się. Z przodu stwór posiada mięsiste wargi, podobne do tych u Flesh Lips. Jest dosyć powolny, ale potrafi staranować wroga.

WystępujeEdytuj

Silent Hill 2Edytuj

Abstract Daddy to potworna manifestacja wspomnień o ojcu, wywołana przez Angelę. Pełni rolę bossa w labiryncie. Jego głównymi sposobami ataku jest taranowanie Jamesa oraz chwytanie jego głowy ustami i duszenie go. W tym drugim wypadku należy szybko uderzać w przycisk akcji i kręcić analogową gałką, by potwór szybciej puścił bohatera. Preferowaną bronią jest strzelba. Ponieważ pokój, w którym toczy się walka jest ciasny, najlepiej strzelić tylko raz i przebiec na drugą stronę. Po walce, Angela wyładowuje swój gniew na martwym potworze, uderzając go telewizorem. Słabsze wersje pojawiają się potem w hotelu, jednak nie atakują bez sprowokowania.

Potwór występuje w następujących lokacjach:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki