FANDOM

Alessas Dream.png

Alessa's Dream

Alessa's Dream[1] (ang. Sen Alessy) to potwór i ostateczny boss w grze Silent Hill: Origins.

OpisEdytuj

Alessa's Dream przypomina postać demona. Jego ciało nie jest pokryte skórą, odsłaniając tkankę mięśniową. Na jego głowie znajdują się rogi, natomiast z pleców wychodzą zalążki nierozwiniętych skrzydeł. Palce u rąk stwora są zakończone szponami, natomiast nogi - kopytami.

WystępowanieEdytuj

Silent Hill: OriginsEdytuj

Alessa's Dream to ostatni przeciwnik w grze. Gdy Travis próbuje przeszkodzić rytuałowi odrodzenia Bóstwa w sekretnej kryjówce Zakonu znajdującej się w Green Lions Antiques, Michael Kaufmann odurza go. Nieprzytomny bohater znajduje się na granicy jaźni i musi stoczyć walkę z monstrum. Po jego pokonaniu, Flauros wystrzeliwuje w jego kierunku druty kolczaste i więzi go w swoim wnętrzu. Bohater budzi się, natomiast artefakt wystrzeliwuje promień w kierunku poparzonej Alessy, rozdzielając jej duszę na dwie części i niwecząc plany Zakonu. Prawdziwy charakter tajemniczej istoty zamkniętej we Flaurosie pozostaje nieznany.

Potwór jest dość zwinny. Z bliska atakuje szponami, z daleka przyzywa ognisty deszcz lub otwiera klatkę piersiową, by wystrzelić promień. Ponieważ jest to ostatnia konfrontacja, najlepiej wykorzystać wszystkie najlepsze bronie palne. Boss ma stosunkowo dużo punktów życia.

CiekawostkiEdytuj

  • Innym popularnym imieniem tego stwora jest po prostu "Demon" lub "Flauros". Żadne z nich nie jest jednak oficjalne.

PrzypisyEdytuj

  1. Imię tego potwora nie zostało oficjalnie potwierdzone jako prawidłowe. Jednakże, pojawia się najczęściej we wszelkich opisach gry, w tym oficjalnej solucji Brady Games.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki