FANDOM

Bluecreek.png

Wnętrze Apartamentów Blue Creek.

Apartamenty Blue Creek to mały blok mieszkalny w Silent Hill 2, zbudowany obok Wood Side Apartments. Wyjście Pożarowe Apartamentów Wood Side zostało strącone by zrobić miejsce dla Apartamentów Blue Creek. Dostęp do drugiego piętra został całkowicie zablokowany.

James Sunderland wchodzi do apartamentowa by po raz drugi spotkać Angelę Orosco oraz z Pyramid Headem. W Mieszkaniu 203, James może włożyć rękę do brudnej toalety, mały żart serii, by uzyskać portfel z szyfrem który daje dostęp do sejfu, który zawiera pięć paczek pocisków do pistoletu. Zagadka Z Monetami znajduje się na parterze w Mieszkaniu 105 i zawiera Klucz Domu Lyne.

Mapa Apartamentów Blue Creek.jpg

Mapa Apartamentów Blue Creek.

Dostęp do tego apartamentowca można uzyskać poprzez Wyjście Pożarowe Apartamentów Wood Side na pierwszym piętra oraz mały obszar zlokalizowany za Rezydencją Baldwinów. Maria przychodzi do tych apartamentów by uzyskać Białe Krzyżmo w scenariuszu Born from a Wish. Apartamenty Blue Creek posiadają również wyjście do alejki która prowadzi bezpośrednio do Parku Rosewater.

CiekawostkiEdytuj

  • Ta lokacja jest pierwsza która włącza nieprzerwanie trwający gag w serii Silent Hill, a mianowicie zmuszenie gracza do zdecydowania by włożyć rękę do czegoś ohydnego, co większość z pewnością by nie zrobiła.
  • Mieszkanie 109 będzie niedostępne aż do momentu gdy gracz wykona wcześniej pewne czynności (spotkanie z Eddiem, zobaczenie Piramiodłowego po raz drugi, zdobycie Monety Węża i Monety Staruszka). Próba wejścia spowoduje, że James powie, że jakaś siła nie pozwala mu wejść.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki