FANDOM

Bubble Head Nurse (ang. Bąblo-głowa Pielęgniarka) to potwór występujący w grze Silent Hill 2.

OpisEdytuj

Najbardziej niepokojącą cechą tego potwora jest, zgodnie z nazwą, jego głowa. Twarz pielęgniarki jest osłonięta zakrwawioną gazą, z niewielkim wycięciem odsłaniającym szczęki. Gdy potwór chodzi, spuszcza swoją głowę w dół i gwałtownie nią trzęsie. Chód istoty jest bardzo chwiejny. Potwór jest ubrany w brudne, szpitalne ubranie i nosi gazrurkę, którą używa jako podstawowej broni. W Innym Świecie jej twarz jest poprzebijana kolcami, a gaza jest zamieniona na półprzeźroczystą błonę pozwalającą chociaż trochę zobaczyć znajdującą się pod spodem twarz. Brakuje im także wycięcia na usta. W obydwu wersjach, pielęgniarki wydają z siebie niepokojące krzyki.

Silent Hill 2Edytuj

James spotyka te stwory po raz pierwszy w Brookhaven Hospital, gdzie są głównymi przeciwnikami. Są dosyć agresywne i po zbliżeniu się od razu atakują stalowymi rurkami. Najlepszym sposobem ich pokonania jest broń palna i szybki atak kończący po podbiegnięciu do ogłuszonego stwora. W szpitalu należy zwłaszcza uważać na Marię, gdyż jest zupełnie bezbronna i może zostać łatwo otoczona i zabita przez pielęgniarki.

Potwór występuje w następujących lokacjach:

Silent Hill: Book of MemoriesEdytuj

Zwane po prostu "Nurse", są jednym z pierwszych przeciwników spotykanych w grze. Są uzbrojone w gazrurki i z reguły atakują w grupach. Są podatne na ataki stalową rurką.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki