FANDOM

Closer (ang. Zamykacz) to potwór występujący w Silent Hill 3.

OpisEdytuj

Closer bardzo przypomina znanego z Silent Hill 2 Mandarina. Podobnie jak on, jest to żeńska postać ubrana w szarą, brudną sukienkę. Każde z jego ramion to masywna, mięsista maczuga. Z czubka każdej z nich potwór potrafi wysuwać kostny sztylecik. Głowa istoty jest kształtu fallicznego i monstrum potrząsa nią gdy chodzi. Bardzo często zjawia się w ciasnych przejściach, blokując dalszą drogę (skąd imię - Zamykacz).

Silent Hill 3Edytuj

Closer jest pierwszym potworem z jakim ma styczność Heather. Nie licząc snu bohaterki na początku gry, spotyka się z nim po raz pierwszy wcentrum handlowym, gdzie powoli zjada zwłoki młodej kobiety. Heather szybko bierze pistolet i zabija monstrum.

Closer jest powolnym potworem, lecz walka wręcz jest ryzykowna. Gdy Heather znajdzie się w polu rażenia, Closer wymachuje swoimi ramionami zadając spore obrażenia lub dźga kostnym wyrostkiem wysuwanym z końca ramion. Najlepiej jest go ominąć, choć stwór często zjawia się w ciasnych przejściach. Preferowanym sposobem walki jest broń palna.

Potwór występuje w następujących lokacjach:

CiekawostkiEdytuj

Zwłoki zjadane przez Closera na początku gry to tak naprawdę zmodyfikowany model Angeli z drugiej części gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki