Faceless Nurse.png

Faceless Nurse

Faceless Nurse (ang. Pielęgniarka bez twarzy) to potwór występujący w grze Silent Hill: Origins.

OpisEdytuj

Potwór jest ubrany w strój pielęgniarki, ze stosunkowo krótką spódniczką i wysokimi obcasami. Maski chirurgiczne są wtopione w skórę ich twarzy, zasłaniając je (na PS2 twarz stwora jest lepiej widoczna). W rękach dzierżą strzykawki, których używają jako głównej broni. Podczas ruchów nienaturalnie drgają. Wersje spotkane w Sanitarium są zielonkawe w kolorze i lekko nadgniłe.

WystępowanieEdytuj

Silent Hill: OriginsEdytuj

Pielęgniarka jest pierwszym stworem z jakim ma styczność Travis. Widząc ją od tyłu i dostrzegając drgawki, mężczyzna pyta się istoty czy wszystko z nią w porządku. Stwór odwraca się nagle i atakuje go. Pielęgniarka jest bardzo prostym przeciwnikiem. Jej główny atak to zamachy strzykawką, potrafi także chwycić Travisa, próbując wbić mu strzykawkę bezpośrednio (należy wtedy mocno naciskać przycisk akcji, by odrzucić ją od siebie). Stwora można łatwo pokonać nawet gołymi pięściami. Bez światła latarki nie są w stanie dostrzec bohatera.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu