FANDOM

Ghost (ang. Duch) to potwór występujący w grze Silent Hill 4.

OpisEdytuj

Duchy wyglądają jak zakrwawieni, martwi ludzie unoszący się powolnie nad ziemią. Sama ich obecność jest szkodliwa dla Henry'ego Townshenda.

Silent Hill: The RoomEdytuj

Ducha nie da się zabić, można go jedynie na chwilę powalić. Srebrne kule są wstanie od razu zneutralizować ducha. Jedyną metodą na permanentne zatrzymanie potwora jest przybicie go do ziemi przy pomocy Sword of Obedience. Święte świece i Święty medalion również wpływają negatywnie na duchy.

Duchy występują w dwóch rodzajach. Stary typ to ofiary Waltera Sullivana sprzed przeprowadzki do pokoju Henry'ego. W grze można spotkać tylko 6 typów tych duchów:

Nowe typy to postacie, które Henry poznał zanim zostały zabite przez Waltera. Są tylko cztery takie duchy i są dużo groźniejsze od poprzedniej grupy.

Walter Sullivan również pojawia się w grze jako jedenasta ofiara. Jest dużo bardziej niebezpieczny od pozostałych duchów i przyjmuje bardziej fizyczną postać. Atakuje najczęściej przy pomocy pistoletu lub rurki, czasami używa także piły łańcuchowej lub dwóch pistoletów jednocześnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki