FANDOM

Heather.png

Heather Meason to protagonistka w Silent Hill 3.Jest reinkarnacją Cheryl Mason i Alessa Gillespie.

Ogólny Zarys Edytuj

Heather jest adoptowaną córką Harrego Masona,który pojawił się w pierwszej części Silent Hill.Kiedy Harry ucieka z Silent Hill,Alessa jako Incubator ukazuje mu się z nowo narodzonym dzieckiem, ktróe jest zarówno reinkarnacją Alessy i Cheryl w jednym ciele.Harry opuszcza Silent Hill wraz z niemowlęciem i przenosi się do Portland (miasto w USA, największe w stanie Oregon),jednak nadal jest atakowany przez członków The Order których Harry zabija w samoobronie.

Narażoną na ciągłe ataki członków kultu Heather,zmienia swój wygląd aby utrudnić im odnalezienie jej, Harry je włosy na blond i przenosi się do innego miasta.

W urodziny dziewczyny Harry daje jej prezent (wisiorek) z czerwonym klejnotem w środku i mówi jej aby zawsze miała go przy sobie (czerwony klejnot jest skrystalizowanym Aglaophotis,dzięki któremu mogło poronić). Więc jeśli Heather byłaby w niebezpieczeństwie (kult chciałby przeprowadzić poród Boga) mogłaby połknąć ten klejnot i poronić.

                                                                                       Heather z Silent Hill 3
Imię i Nazwisko: Heather Meason
Wiek:17 lat (1983)
Wygląd:blond włosy(naturalnie brunetka)
piwne oczy
Zawód:dorabia jako opiekunka
Pojawia się w:
Silent Hill (jako dziecko) Silent Hill: Play Novel (jako dziecko) Silent Hill 3 Silent Hill: Downpour Silent Hill: Book of Memories

Więcej z Fandomu

Losowa wiki