FANDOM

Incubus, znany też jako Samael, to ostatni boss w Silent Hill, który pojawia się po zdobyciu zakończenia Good lub Good+. Incubus będzie ostatnum bossem tylko gdy zostanie ukończone zadanie poboczne polegające na uratowaniu Michaela Kaufmanna. Jeśli Kaufmann nie zostanie uratowany, bossem będzie Incubator. Historia Silent Hill 3 potwierdza, że to Incubus był kanonicznym przeciwnikiem w pierwszej części.

OpisEdytuj

Incubus mocno przypomina Baphometa. Incubus ma koźlą głowę z rogami i duże szkrzydła, dające mu umiejętność latania. Jego pas jest niekompletnie wykształcony, odsłaniając kręgosłup potwora.

Silent HillEdytuj

Gdy Harry Mason spotyka Dahlię w Nowhere, ta wyjaśnia mu, że dusze Cheryl i Alessy połączyły się, tworzą postać znaną jako "Incubator", której celem jest umożliwienie narodzin bóstwa. Nieoczekiwanie, na pole wydarzeń wkracza Kaufmann; doktor strzela do Dahlii i rzuca butelką egzorcystycznej substancji znanej jako Aglaophotis w Incubatora, co doprowadza do przedwczesnych narodzin niekompletnego Incubusa. Dopiero co narodzone monstrum zabija Dahlię błyskawicami i atakuje bohatera.

Incubus nie porusza się w walce, zalewając pole walki czerwonymi błyskawicami, które mogą łatwo zabić Harry'ego. Najlepszą strategią jest omijanie błyskawic i strzelanie do potwora z najsilniejszej broni.

Incubus (i Incubator) może zostać pokonany bez jednego strzału. Żeby tego dokonać, gracz musi wystrzelać całą swoją amunicję przed walką i utrzymać Henry'ego przy życiu przez kilka minut. Po tym czasie, gra zareaguje jak gdyby został wystrzelony ostatni pocisk. Trik nie działa gdy Henry korzysta z Hyper Blastera.

Silent Hill 3Edytuj

Notka Silent Hill's Ancient Gods: A Study of Their Etymology and Evolution zawiera ilustrację Incubusa.

Silent Hill 4: The RoomEdytuj

Jasper Gein ma koszulkę z Incubusem, podpisaną "Haures" (inna nazwa Flaurosa).

Silent Hill: Shattered MemoriesEdytuj

Projektor w Midwich High School może pokazać ilustrację Incubusa, w zależności od profilu psychologicznego gracza.

Silent Hill: DownpourEdytuj

W Centennial Building znajduje się obraz Incubusa, podpisany "Demon Samael".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki