FANDOM

Leonard

Leonard w swojej monstrualnej postaci

Leonard Wolf to ojciec Claudii i boss w grze Silent Hill 3. Postać o tym imieniu występuje w filmie Silent Hill: Revelation.

OpisEdytuj

Heather nigdy nie spotyka Leonarda w ludzkiej postaci. Jako potwór, przypomina krzyżówkę człowieka i gada. Jego twarz jest mocno zdeformowana, natomiast ramiona kończą się grubymi ostrzami. Mimo swojej potwornej powierzchowności, Leonard potrafi mówić jak zwykły człowiek.

WystępowanieEdytuj

Silent Hill 3Edytuj

Vincent powiadamia Heather, że Leonard jest w posiadaniu Pieczęci Metatrona, przedmiotu mogącego zatrzymać narodziny Bóstwa. W Brookhaven Hospital, Heather odbiera od niego telefon. Ojciec skarży się na córkę, nazywając ją głupią. Dziewczyna wierzy, że Leonard jest przeciwko Zakonowi i może jej pomóc. Ostatecznie spotyka się z nim w zatopionych podziemiach koszmarnej wersji szpitala. Wtedy okazuje się, że Leonard również jest członkiem Zakonu i ma jedynie inne spojrzenie na jego nauki niż jego córka. Denerwując się, że Heather oszukała go, ujawnia swoją monstrualną postać i atakuje. Heather wyraża swoje zwątpienie czy Leonard w ogóle jest jeszcze istotą ludzką i przystępuje do walki.

Leonard przebywa większą część czasu pod wodą. Co jakiś czas wyskakuje jednak, tnąc Heather swoimi ostrzami i zadając spore obrażenia. Świetnie w tej walce sprawdza się strzelba - jeden wystrzał powala Leonarda. Wystarczy wtedy poczekać, aż znowu się wynurzy i strzelić ponownie.

Po walce, Heather wraca do Mglistego Świata i znajduje Pieczęć leżącą na podłodze.

Silent Hill: RevelationEdytuj

Leonard ma być grany przez aktora Malcolma McDowella.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki