FANDOM

Lying Figure.png

Lying Figure

Lying Figure (ang. Leżąca postać) to potwór występujący w grze Silent Hill 2.

OpisEdytuj

Lying Figure przypomina ludzką postać zamkniętą we własnej skórze niczym w kaftanie bezpieczeństwa - z tego powodu wydaje się, że stwór nie ma rąk. Istota nie posiada żadnej twarzy, a jedynym dźwiękiem jaki wydaje jest skrzek. Imię potwora wzięło się z faktu, że często leży na ziemi i dopiero gdy bohater zbliży się do niego - zaczyna się poruszać, szybko pełzając po podłożu. Gdy wstanie, porusza się powoli i gdy spotka wroga - opluwa go kwasem.

WystępujeEdytuj

Silent Hill 2Edytuj

Lying Figure to pierwszy potwór, jakiego James Sunderland spotyka na swojej drodze. Śledząc jego niewyraźną we mgle postać, James znajduje go w ślepo zakończonym tunelu. Podnosząc z ziemi szumiące radio, bohater spostrzega monstrum żywiące się zwłokami. Przerażony, bierze drewnianą belkę i zabija go.

Potwór nie jest silny. Jego wolny chód pozwala na szybkie zbliżenie się do niego i walkę z użyciem broni białej, zanim zdąży zaatakować. Nawet jeśli zdoła zranić Jamesa, ilość szkód jaką zadaje jego atak nie należy do wysokich. Kiedy leży na ziemi, przez chwilę będzie po niej pełzał, po czym podniesie się.

Lying Figure jest najpopularniejszym adwersarzem w grze i występuje w następujących lokacjach:

Silent Hill (film)Edytuj

Zobacz: Armless Man

Więcej z Fandomu

Losowa wiki