Memory of Alessa.png

Memory of Alessa

Memory of Alessa (ang. Wspomnienie Alessy) to boss występujący w grze Silent Hill 3. Ma również pojawić się w nadchodzącym filmie Silent Hill: Revelation.

OpisEdytuj

Mmeory of Alessa to mroczna, zakrwawiona kopia Heather. Jak sama nazwa wskazuje, jest to wspomnienie Alessy pozostałe w Innym Świecie. Jej włosy są czarne, natomiast skóra blada i rozkładająca się.

WystępowanieEdytuj

Silent Hill 3Edytuj

Alessa pojawia się na karuzeli w Lakeside Amusement Park po zabiciu wszystkich koni. Walka z nią dzieli się na cztery fazy. Podczas pierwszej walczy z użyciem noża. Ponieważ potrafi odbijać nim kule, najlepiej walczyć przy pomocy broni białej (zwłaszcza katany) i blokować jej ciosy. Po pokonaniu dziewczyna zjawi się z pistoletem. Gdy Heather podejdzie do niej blisko, przestanie strzelać i będzie używać go do ataków wręcz. Ponownie katana sprawdza się tutaj najlepiej. W trzeciej postaci Alessa użyje gaz-rurki. Jest mocniejsza od noża, więc trzeba uważać na jej ciosy. W czwartej i ostatniej fazie skorzysta z pistoletu maszynowego. Znów najlepiej trzymać się jej blisko, zmuszając do atakowania wręcz. Po walce Alessa zniknie i zostawi wiadomość dla Heather, mówiącą że chciała zabić ją (a więc "samą siebie"), by zapobiec narodzinom Bóstwa i cierpieniu jakie ze sobą niesie.

Silent Hill: RevelationEdytuj

Memory of Alessa widoczna jest na jednej ze scen zwiastuna.

Więcej z Fandomu