FANDOM

Adopcyjna matka Sharon. Kobieta martwi się stanem psychicznym córki, która lunatykuje i śni o miasteczku Silent Hill. Po kolejnym ataku zabiera tam córkę wbrew woli męża. Na stacji benzynowej zwracają na siebie uwagę Cybil Bennet. Rose ucieka przed policjantką, jednak zderzając się z Dark Alessą powoduje wypadek i traci przytomność. Gdy ją odzyskuje stwierdza nieobecność Sharon. Kobieta szuka córki. Słysząć syreny alarmowe wchodzi do piwnic jednego z budynków, który ulega przemianie, atakują ją Szare Dzieci. Jednak szybko rzeczywistość się zmienia. Dalej podążając za biegającą po mieście córką spotyka Dhalię, która rozpoznaje na zdjęciu swoją córkę-Alessę. Rose ucieka. Szuka Sharon m. in, w szkole, gdzie spotyka zdeformowanego Collina. Spotyka też Cybil. Razem stawiają czoła Bezrękiemu, Piramidogłowemu i Karaluchom. Kobiety spotykają Annę, która zaprowadza ich do kościoła Christabelli. Guru wysyła z nimi oddział do jądra ciemności w szpitalu, ale gdy Rose pokazuje zdjęcie córki, bracia atakują kobiety. Cybil walczy z nimi Rose windą zjeżdża na dół. Tam mijając Pielęgniarki odnajduję Dark Alessę, która opowiada jej swoją historię. Alessa wnika w Rose i w jej ciele przenika do kościoła. Tam razem z Alessą, swoją druga stroną atakują członków sekty. Rose odnajduje w kościele Sharon, zabiera ja do domu. Jednak nie wydostają się z wymiaru Silnet Hill.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki