FANDOM

Silent Hill 4: The Room  (Pokój) - Kolejna odsłona niezwykle popularnej przygodowej gry akcji zrealizowanej w konwencji horroru, pochodzącej z koncernu Konami. Tradycyjnie już tytuł ten przeznaczony jest wyłącznie dla osób o mocnych nerwach i ze sprawnie funkcjonującym sercem.

FabułaEdytuj

Gra opowiada historię Henry'ego Townshenda, mieszkańca South Ashfield - małego miasteczka leżącego nieopodal Silent Hill, tytułowego miasta gry. Pewnego dnia całe życie Henry'ego zmieniło się w koszmar - zaczął miewać przerażające sny, a ponadto stał się więźniem swojego apartamentu - pokoju 302. Piątego dnia Henry odkrywa w swojej łazience tajemniczą dziurę, a ucieczka przez nią to jedyne wyjście z domowego więzienia. Postanawia więc dokonać eksploracji nieznanego świata. Dzięki dziurze trafia on do różnych miejsc, min. do lasu nieopodal Silent Hill, więzienia leżącego na środku jeziora Toluca, na stację leżącego nieopodal metra, na zewnątrz własnego mieszkania w alternatywnej wersji apartamentów, aż w końcu do szpitala St. Jerome, od którego towarzyszyć mu będzie pobita niemalże na śmierć sąsiadka.

PostacieEdytuj

PotworyEdytuj

BossowieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki