FANDOM

Valtiel

Valtiel

Valtiel to potwór występujący w grze Silent Hill 3 i ważna figura w mitologii Zakonu.

OpisEdytuj

Valtiel przypomina ludzką postać ubraną w ceremonialne szaty. Jego twarz jest zaszyta skórą i brakuje jej oczu, ust i nosa. Na rękach nosi rękawiczki, natomiast na jego ramionach znajdują się tatuaże w kształcie Pieczęci Metatrona. Bardzo często potrząsa swoją głową. Jest jednym z "aniołów" bóstwa i jego sługą. Pyramid Head jest związany z tą istotą.

WystępowanieEdytuj

Silent Hill 3Edytuj

Valtiel nie występuje w grze bezpośrednio, lecz można go spotkać kilka razy w Innym Świecie. Po raz pierwszy Heather spotyka go w alternatywnym centrum handlowym, gdzie wiesza jakiegoś potwora. W szpitalu widać go odkręcającego dwa zawory gdy bohaterka wspina się po drabinie. W kaplicy widać go biegającego w korytarzach pod ścianami. Zjawia się także podczas ostatniej konfrontacji z bóstwem. Często można go spotkać torturującego pielęgniarki i inne żeńskie postacie. Nie stanowi żadnego zagrożenia dla Heather, gdyż dziewczyna nosi w sobie zarodek bóstwa. Czasami po stracie życia Heather, można zauważyć go ciągnącego jej zwłoki za nogi w celu wskrzeszenia "matki boga".

Potwór występuje w następujących lokacjach:

Silent Hill 4: The RoomEdytuj

George Rosten próbował oddać Waltera pod kontrolę Valtielowi, dzięki czemu ten mógłby poprowadzić go w celu wykonania rytuału 21 Sakramentów. Próba się ostatecznie powiodła, lecz George został jedną z ofiar mężczyzny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki